都是我們(最後)的日子 — 諾妍( V )

誰人是我一生中最愛 答案可是絕對

IF
사랑하다
Published in
Sep 25, 2022

--

圖:高原萬里 ©

非會員閱讀 link

1986 年暑假,亦係我去美國讀書後第一個暑假,我返咗香港過 — 因為對一個十二三歲嘅細路嚟講,香港嘅回憶、親人、朋友、同學,就係我嘅全部。

某日,大我幾歲嘅表姐搵我一齊去睇戲;於是,兩個只有暑假會喺香港(佢喺英國留學)嘅細路,去咗銅鑼灣睇林子祥張艾嘉嘅《最愛》。

老老實實,套戲講乜、好唔好睇,我完全唔記得。我只係記得,我完全唔明白點解男主角可以同兩個女人糾纏咁多年 — 我係俾金庸小說湊大嘅一代,係小說入面,真正嘅「大俠」,只能有一個女人、從一而終(多過一個女人嗰啲唔係大俠)。正因如此,所以楊過喺毫無希望之下都要等十六年 — 否則阿鵰兄扮埋鵰嫂都唔掂。

然後,喺 2002 年(或者更早,只不過我唔願意面對現實),當我發現自己正在上演緊《最愛》嗰陣,我先至明白,冇選擇,其實係種幸福……

因為我哋人生嘅經歷同訓練,從來冇培養過我哋選擇伴侶嘅技巧同心態。我哋嘅「教育」認為真愛唔使求、唔使揀,甚至唔使諗;緣份一到,真愛自己會出現 — 佛系、耶穌系同真主系立場一致。

呢種諗法絕大部分時間都 work。但正如我哋嘅社會福利制度一樣,如果你係極少數跌出安全網嘅人的話,後果苦不堪言之餘,亦冇人會可憐你 — 因為你係跌出安全網嘅少數「問題人士」;所以係你嘅錯,唔係社會嘅錯。

請移玉步往 Patreon 繼續閱讀;感謝!

由於 Medium 版面同 algorithm 混亂,各位文友如果想睇返昔日小說同文章,可以喺我呢兩個目錄當中搵到:

希望大家都唔好吝嗇掌聲;感謝大家對文字創作人嘅支持。同時亦歡迎大家加入我嘅《IF 文章 PUSH》channel:https://t.me/ifpush、同埋 subscribe 我嘅 stories,咁樣大家就可以以最快嘅速度、獲得我嘅文章更新推送;感謝大家嘅支持。大家亦可以喺 Patreon follow 返我: https://www.patreon.com/herrfung由於近期我某啲文章開始不定期推出,再加上 Medium 又轉咗 app layout、令讀者要搵某指定作者嘅文章更困難,唔想睇漏我任何文章嘅文友,可以考慮吓 subscribe 我嘅 stories - 放心,我一個星期最多都係兩篇文,唔會炸爆你哋 email。

--

--

IF
사랑하다

德籍港裔創作人,五年( 2018-2023 )累積超過一百零五萬 claps 嘅粵語作者;小說 《當首爾仍是叫漢城的那些年》系列、《北角演義》、《初雪》、《中環遊戲》作者。過氣傳媒人/公關。│ 中文 / English / 한국어 / Deutsch │